Alla inlägg den 27 februari 2013

Av alskadeliten - 27 februari 2013 02:02

Idag var jag på VUL igen! Och gissa vad?! En fin äggblåsa på 20 mm!! Gick därifrån med världens leende! Så i mårrnbitti blir det Ovitrellen och sen ja.... behöver jag berätta vad vi ska göra sen? Haha...


Min sambo är så söt. Han har fått rampfeber! Det var precis likadant förra ggn när jag hade ÄL.

Han pratar en massa om hur han längtar efter barn och blev jätte besviken sist när jag fick mens. Men just när det är dags för ÄL, då blir han genast jätte osäker och nervös och börjar tvivla om vi verkligen ska göra dethär...

Någon som känner igen sig i det?


Har idag fått samma symtom nu som förra gången när det började närma sig ÄL. Mina bröstvårtor känns som om dom ska trilla av! Aj aj... Men jag tror att jag kan stå ut med det :)



  



Presentation

December 2010 bestämde vi oss. Nu vill vi bli fler! Tänk om vi då visste vilken resa det skulle bli. Denna blogg kommer bli en ventilator där jag skriver av mej mina känslor och tankar om att leva med PCO och om resan och längtan efter liten. Kanske även

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards