Alla inlägg under juni 2013

Av alskadeliten - 30 juni 2013 14:33

Sommaren är här! Har inte uppdaterat på länge ber om ursäkt för det! En nära familjemedlem har blivit sjuk så det har varit en jobbig period då bloggen fått stå tillbaka!
Informationsmötet gick kanon! Vi blev väldigt bra omhändertagna och i mitten på augusti sätter vi igång med vår IVF :) ska börja med provera för att få mens och sen blir det menopursptutor för att stimulera äggblåsor och orgalutran för att förhindra att ägglossning sker spontant. Känns skönt att jag slipper spraya innan. Det verkar vara jobbigt! Ser fram emot hösten men först ska vi njuta av vår semester!

IVF
Av alskadeliten - 4 juni 2013 21:47

Shit rent utsagt! I mårrn ska vi på info samtal!! Kan inte riktigt fatta att det är dags! Då blir detta en "IVF blogg"! Får se om jag kan sova inatt! Ligger efter med en massa sömn så jag behöver det verkligen! Har tagit ledigt hela dagen i mårrn då vi har en bit att åka. Har ätit lite gott och tagit ett glas vin ikväll. precis fyllt i våra hälsodeklarationer som kom med kallelsen. Blir lite full i skratt när man kommer till frågan om vi har ett normalt samliv... haha menar dom själva förållandet eller sexet? kan man bli nekad om man inte svarar rätt? haha ja tror dom att dom ska fånga upp par som har försökt bli gravida länge men aldrig har aldrig sex... eller vad vill dom ha ut av den frågan? jaja inga svar som jag kan tänka mig sätter käppar i hjulet för oss iaf ;) Whish us luck! <3

IVF

Presentation

December 2010 bestämde vi oss. Nu vill vi bli fler! Tänk om vi då visste vilken resa det skulle bli. Denna blogg kommer bli en ventilator där jag skriver av mej mina känslor och tankar om att leva med PCO och om resan och längtan efter liten. Kanske även

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards