Direktlänk till inlägg 26 augusti 2013

CD7

Av alskadeliten - 26 augusti 2013 17:10

Nu har jag sprutat med 112,5 enheter menopur sedan den 22e! Idag är det sprutdag 5 så då blir det tillägg av en spruta orgalutran också... Alltså två sprutor samtidigt. Men det ska nog gå bra det med!
I morgon är det dags för blodprov, östradiol, som ska skickas med post till kliniken för analys. På onsdag blir det VUL. Ska bli spännande att se vad som hänt! Har haft molande känslor från båda äggstockarna men mest på vänster och även lite smått illamående till och från.
Hoppas det blir dags för äggplock på måndag för då är jag ledig! I helgen är det min jobbhelg... Tänk om det redan hänt så mycket att det blir på fredag eller lördag... Då måste jag ha en ersättare vilket blir svårt... Längtar tills onsdag då vi vet mer :) kontrollbehov som jag har ;)

IVF
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alskadeliten - 21 augusti 2013 17:08

Japp igår kom den! Som tur e var vi kvar på svensk mark för samtal till kliniken. Börjar spruta i mårrn,yes äntligen! Återkommer igen när vi e hemma! ...

Av alskadeliten - 19 augusti 2013 23:02


Väskorna och kanylerna är packade och menopuren blandad... Ifall att det blir dags att börja när vi är iväg! Har lagt in telefonnumret till kliniken i kontaktlistan på mobilen. Ingen mens så långt ögat kan nå... Sambon säger att jag väntar för myck...

Av alskadeliten - 19 augusti 2013 11:27

Ingen mens än så långt ögat kan nå.... Och alla piller är uppknaprade... Snälla kom nu så vi får sätta igång :) aldrig har den varit så välkommen som nu! Riktigt skönt med en veckas semester. Blir en roadtripp tisd till fredag. Tänkte att om jag bl...

Av alskadeliten - 16 augusti 2013 10:37

Shit jag tror mensen är på g! Redan! Trodde inte det var dags förens på måndag, gör mej absolut ingenting :) I helgen är det dags för dop där vi ska vara faddrar plus att vi nu har en veckas semester. Äntligen lite flyt i tillvaron :) Trevlig helg...

Av alskadeliten - 14 augusti 2013 15:08

Det hoppas vi att min man kommer få nästa år :) man kan ju inte låta bli att räkna... Och om äggplock och återföring blir v 36 och att allt (fingers crossed) går vägen så blir det en liten våris :) Nu har jag ätit 6 proverapiller... 4 kvar! Det går ...

Presentation

December 2010 bestämde vi oss. Nu vill vi bli fler! Tänk om vi då visste vilken resa det skulle bli. Denna blogg kommer bli en ventilator där jag skriver av mej mina känslor och tankar om att leva med PCO och om resan och längtan efter liten. Kanske även

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards