Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av alskadeliten - 19 augusti 2013 23:02

Väskorna och kanylerna är packade och menopuren blandad... Ifall att det blir dags att börja när vi är iväg! Har lagt in telefonnumret till kliniken i kontaktlistan på mobilen. Ingen mens så långt ögat kan nå... Sambon säger att jag väntar för mycket och ja kan nog hålla med! Den kommer nog inte just för att jag vill så gärna! Går på toa stup i kvarten... Suck varför är detta aldrig bara lätt.

-Jamen varför skaffar ni inte barn? Det är det underbaraste som finns! Ni som varit tillsammans så länge! ska ni inte köpa hus? förlova er? gifta er? Ni kommer också förstå en dag när ni har barn! Vi fick tvillingar, första skottet satt så hårt att det blev två!

-Jamen grattis!
Kanmanintebarafåvasommanärochräckatillochvarabra
ändå

Av alskadeliten - 19 augusti 2013 11:27

Ingen mens än så långt ögat kan nå.... Och alla piller är uppknaprade... Snälla kom nu så vi får sätta igång :) aldrig har den varit så välkommen som nu!
Riktigt skönt med en veckas semester. Blir en roadtripp tisd till fredag. Tänkte att om jag blandar menopuren innan vi åker så kan den ju förvaras i rumstemp medans vi är iväg. Ifall att jag ska börja spruta då... Så kom nu snälla lilla mensskrälle!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

December 2010 bestämde vi oss. Nu vill vi bli fler! Tänk om vi då visste vilken resa det skulle bli. Denna blogg kommer bli en ventilator där jag skriver av mej mina känslor och tankar om att leva med PCO och om resan och längtan efter liten. Kanske även

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards