Alla inlägg den 19 februari 2013

Av alskadeliten - 19 februari 2013 09:37

I morgon är det äntligen onsdag = VUL!!
Ska smita iväg från jobbet som vanligt... Folk börjar nog snart undra.
Då får dom undra på och vara nyfikna!
Jag har ett par väl valda kollegor som är insatta i vår situation. Det är skönt att ha ett litet skyddsnät även på jobbet. Min chef är världens bästa! Hon vet precis allt och hennes dörr är alltid öppen. Hon har tom sagt att dom dagar när man skulle bryta ihop så fort nån petar på en så kan jag alltid gå in till henne, underbart!
Nu känner jag av äggstockarna till och från. Men jag gissar på att det blir ett par sprutor till och ovitrelle kanske på lördag eller söndag. Vi får se i mårrn....

Presentation

December 2010 bestämde vi oss. Nu vill vi bli fler! Tänk om vi då visste vilken resa det skulle bli. Denna blogg kommer bli en ventilator där jag skriver av mej mina känslor och tankar om att leva med PCO och om resan och längtan efter liten. Kanske även

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards