Alla inlägg den 27 januari 2013

Av alskadeliten - 27 januari 2013 15:20

Idag är det tungt. Känns tom svårt att skriva av sej. Men tvingar mej själv att försöka sätta ord på mina känslor. Det kryper i kroppen och det är svårt att ta tag i saker som behöver göras och samtal som behöver ringas. Funderar ibland på om jag behöver gå till någon professionell och lätta mitt hjärta. Jag kan även bli rädd att känslan ska vara kvar även efter att vi nått vår högsta önskan, om vi gör det.
Har kommit fram till att ångesten är som värst ett par dagar inför nästa behandlingsomgång. Väntan känns outhärdlig! På tisdag har jag tid med gynekologen. Hoppas allt ser bra ut och att vi får sätta igång direkt!
Nej nu blir det jag som kryper ner under filten i soffan igen och äter upp den sista chokladasken som är kvar från julen.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

December 2010 bestämde vi oss. Nu vill vi bli fler! Tänk om vi då visste vilken resa det skulle bli. Denna blogg kommer bli en ventilator där jag skriver av mej mina känslor och tankar om att leva med PCO och om resan och längtan efter liten. Kanske även

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards