Direktlänk till inlägg 23 april 2013

Update...

Av alskadeliten - 23 april 2013 21:57

Blir inte så mkt att skriva här när vi ligger nere med allt! Tror jag ska ringa en runda nästa v å se så att alla papper är som dom ska och på rätt ställe, kontrollbehov som man har ;)

På Valborg ska vi träffa en av mina bästa vänner sedan många år tillbaka. Hon har en 5 veckors bebis. Jag har ångest ångest ångest! Över hur det kommer gå och hur jag ska bete mej :( hon skickar meddelanden och skriver hur mkt hon saknar mig och jag saknar henne också men hela den här bitterheten jag har går ut över vår fina vänskap. Vad f*n ska man göra?! Känner att jag inte kan undvika situationen längre utan nu måste jag ta tjuren i hornen och träffa dom hur ont det än gör i mitt bebislängtande hjärta! En sak som ändå måste tilläggas är att jag är så himla glad för deras lycka men det svåra är att bli påmind om vårt misslyckande hela tiden. För er som vet behöver jag nog inte förklara, ni fattar ändå vad jag menar, eller hur?!

 
 
Ingen bild

Bettan

24 april 2013 13:19

Hej. Känns nästan som du skriver mina tankar. Förstår precis va du menar. Vi är med i väntläge nu till hösten. Så skönt att slippa en massa biverkningar ett tag, samtidigt som vi bara vill sätta igång direkt med allt. :-/

alskadeliten

25 april 2013 16:53

Ja visst är det blandade känslor? Suck!

 
S

S

29 april 2013 13:30

Jo det är samma här, jag undviker mina vänner så gott det går faktiskt :s Känns ju helsjukt att man måste göra så, men jag orkar inte med att träffa några bebisar nu när man är mitt uppe i det.

http://varedu.blogg.se

alskadeliten

5 maj 2013 14:34

Mmm framför allt när alla tar det för givet att man vill hålla bebis hela tiden! Det sticker så i hjärtat när man får en bebis tillslängd sig på två sek!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

CD7

Av alskadeliten - 26 augusti 2013 17:10

Nu har jag sprutat med 112,5 enheter menopur sedan den 22e! Idag är det sprutdag 5 så då blir det tillägg av en spruta orgalutran också... Alltså två sprutor samtidigt. Men det ska nog gå bra det med! I morgon är det dags för blodprov, östradiol, s...

Av alskadeliten - 21 augusti 2013 17:08

Japp igår kom den! Som tur e var vi kvar på svensk mark för samtal till kliniken. Börjar spruta i mårrn,yes äntligen! Återkommer igen när vi e hemma! ...

Av alskadeliten - 19 augusti 2013 23:02


Väskorna och kanylerna är packade och menopuren blandad... Ifall att det blir dags att börja när vi är iväg! Har lagt in telefonnumret till kliniken i kontaktlistan på mobilen. Ingen mens så långt ögat kan nå... Sambon säger att jag väntar för myck...

Av alskadeliten - 19 augusti 2013 11:27

Ingen mens än så långt ögat kan nå.... Och alla piller är uppknaprade... Snälla kom nu så vi får sätta igång :) aldrig har den varit så välkommen som nu! Riktigt skönt med en veckas semester. Blir en roadtripp tisd till fredag. Tänkte att om jag bl...

Av alskadeliten - 16 augusti 2013 10:37

Shit jag tror mensen är på g! Redan! Trodde inte det var dags förens på måndag, gör mej absolut ingenting :) I helgen är det dags för dop där vi ska vara faddrar plus att vi nu har en veckas semester. Äntligen lite flyt i tillvaron :) Trevlig helg...

Presentation

December 2010 bestämde vi oss. Nu vill vi bli fler! Tänk om vi då visste vilken resa det skulle bli. Denna blogg kommer bli en ventilator där jag skriver av mej mina känslor och tankar om att leva med PCO och om resan och längtan efter liten. Kanske även

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards