Alla inlägg den 6 april 2013

Av alskadeliten - 6 april 2013 10:30

Hej på er tappra kvinnor! Mensen kom exakt en vecka efter att jag slutat med injektionerna. Fick klartecken att påbörja en omgång till såfort mensen kom. Vi harpratat mycket om vår situation och vänt och vridit allt fram å tillbaka. Vi har nu tagit beslutet att ligga lågt med behandlingar ett tag. Gnistan har börjat slockna och energiförråden börjar sina. Vi har hamnat i ngt slags vakuum där vi tyvärr har börjat slita på varandra. Känns så himla skönt att bara få vara och vårda vår kärlek ett tag utan den psykiska stress/press behandlingarna ger.
Allt är klart för remissen till IVF så på tisdag ska jag ringa och se om han skickat iväg den. Och i väntan på IVF när våren är här kanske vi hittar kraften för en ny behandlingsomgång och då kör vi på det!

IVF

Presentation

December 2010 bestämde vi oss. Nu vill vi bli fler! Tänk om vi då visste vilken resa det skulle bli. Denna blogg kommer bli en ventilator där jag skriver av mej mina känslor och tankar om att leva med PCO och om resan och längtan efter liten. Kanske även

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards