Alla inlägg den 8 maj 2013

Av alskadeliten - 8 maj 2013 14:56

Förra v ringde jag till kvinnokliniken som ska vidarebefordra vår rem till Linköping för ivf, dom kunde inte hitta ngn remiss från min gyn! Så i måndags ringde jag dit för att kolla vad som händer egentligen. Sköterska kunde inte se ngn anteckning alls i min journal och sa att hon blir riktigt kall för hon misstänker att han inte skickat ngn och hon känner igen mitt namn eftersom jag redan påmint honom en gång!!! Hon skulle genast skriva en lapp med röda bokstäver och sticka under näsan på honom. Fan att man ska behöva kolla upp allt hela tiden! Jag kände på mej att det var något som inte stod rätt till. Då ligger vi en hel månad efter! Goodbye till att bli kallad för info samtal innan sommarstängt!

Känner mej minst sagt uppgiven just nu! Det är bara för mkt detta! Har en massa andra tråkiga saker som händer på det privata planet med, hur ska man ORKA???

IVF

Presentation

December 2010 bestämde vi oss. Nu vill vi bli fler! Tänk om vi då visste vilken resa det skulle bli. Denna blogg kommer bli en ventilator där jag skriver av mej mina känslor och tankar om att leva med PCO och om resan och längtan efter liten. Kanske även

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards